Kalendarze jako gadżety reklamowe

Każda firma w dobie tak ogromnej konkurencji szuka dobrego kanału marketingowego do kontaktu z obecnymi i potencjalnymi klientami. Zagłębiając się w świat reklamy, jako przedsiębiorcy często inwestujemy w ulotki, plakaty reklamowe czy reklamowe kampanie internetowe. Nie każdy przedsiębiorca jest na tyle otwarty, aby zainwestować również gadżety reklamowe, które możemy rozdawać swoim klientom, partnerom czy firmom zainteresowanym naszymi usługami. Do takich gadżetów z pewnością zaliczyć można kalendarze reklamowe.

Ostatni dzwonek

Rok 2016 powoli zbliża się do końca. Ani się obejrzymy, a ponownie będziemy żegnać rok obecny i witać nowy. Z punktu widzenia marketingowego jest to ostatni dzwonek na to, aby zainteresować się tą formą reklamy i zgłosić się do odpowiedniej firmy z projektem kalendarza na przyszły rok.

Przykładowo jedna z wiodących w Polsce firm świadcząca swoje usługi w zakresie produktów poligraficznych – drukpolska.pl zgłoszeń na takie kalendarze ma mnóstwo, zaczynając od klasycznych kalendarzy książkowych, poprzez te biurkowe, na jednodzielnych czy trójdzielnych kończąc. Zainteresowanie tego typu produktami jest dziś coraz większe, a pamiętajmy, że zbliżamy się dopiero w okres, kiedy przedsiębiorcy przejrzą na oczy i zrozumieją, że to ostatnia chwila, aby zdążyć je wyprodukować.

Sposobów na zareklamowanie swojego biznesu w ten sposób jak wspomnieliśmy jest mnóstwo. Nie da się bowiem ukryć, że kalendarze to nie tylko gadżet reklamowy, ale także produkt praktyczny, który przyda się w każdym domu czy biurze.

Leave a Comment