Konferencja Marketing Progress

Chcemy by nasza firma osiągała coraz to lepsze wyniki i jednocześnie tworzyć konkretną wartość dla nabywcy. Często jednak nie wiemy jak uzyskać taki efekt. Dlatego warto się wybrać w dniach 28 i 29 maja do Wrocławia, gdzie odbywa się już III konferencja Marketing Progress: efektywny marketing, a skuteczna sprzedaż.

W czasie tych dwóch dni eksperci będą mówić m.in. o nowej tożsamości marketingu i sprzedaży, a także przedstawią propozycje rozwiązań dzięki którym dotrzemy do odpowiednich klientów. Specjaliści pokażą jak tworzyć stały i dobry kontakt z klientem oraz jak mieć kontrolę nad swoim dochodem .

Uczestnictwo w tej konferencji daje możliwość przyswojenia sobie i poszerzenia nowej wiedzy na temat sprzedaży i marketingu. W pierwszy dzień, słuchaczom zostaną zaprezentowane wyniki badań, które dotyczą relacji marketingu z sprzedażą. Jeśli ktoś woli uczyć się przez praktykę, to w tym dniu jest możliwość wzięcia udziału w praktycznych wykładach prowadzonych przez ekspertów.

Kolejny dzień to czas poświęcony na środki pomocne w generowaniu lepszych leadów. Oprócz teoretycznych prelekcji w tym dniu także znaleziono czas na praktykę. W tym samym czasie co wykłady zaplanowane są zajęcia praktyczne dzięki którym można zdobyć wiedzę oraz zdolności ułatwiające codzienną pracę.

Prelekcje odbędą się w kinie Nowe Horyzonty we Wrocławiu. Swoją wiedzą podzielą się takie osoby jak: Jacek Kotarbiński, Jarosław Kuźniar, Artur Kurasiński, Anna Miotk, Monika Mikowska, Joanna Wrycza-Bekier, Michał Sadowski.

Konferencje poprowadzi dziennikarz Paweł Gołębski.