Kilka pomysłów na przekonanie do siebie nowych klientów

Jeśli Twój produkt lub usługa nie przyciąga wystarczającej liczby klientów, jednym z rozwiązań jest zaoferowanie innego. To prosty, wręcz prostacki pomysł, ale może się udać! Przeanalizuj trend na swoim rynku i zastanów się dokładnie, czego chce Twoja grupa docelowa… Teraz musisz już tylko płynąć na fali sukcesu. Oto kilka pomysłów, jak przekonać do siebie potencjalnych klientów.

Ulepsz swoje podejście do sprzedaży.

W obecnym i ciągłym ograniczeniu, rzadko zdarza się, że klient przez sam fakt istnienia Twojej strony internetowej jest gotowy do podpisania umowy bez możliwości wymiany z handlowcem. Musisz więc udoskonalić swojego sprzedawcę! Coaching, szkolenia lub pilne czytanie specjalistycznych książek – wszystkie środki są dobre, aby stać się lepszym sprzedawcą.

Zostań asem w wyszukiwaniu informacji przez telefon.

Czy śni ci się w nocy, że trudna rozmowa telefoniczna więzi cię w twoim biurze? Nie ma co do tego wątpliwości, jesteś ofiarą jakiejś formy fobii! Zatem zrelaksuj się i spójrz na to z innej perspektywy: nawet najlepsi handlowcy regularnie się zawieszają! Możesz również rozważyć szkolenie w tej dziedzinie, aby zyskać pewność siebie i poprawić swoją efektywność.

Poznaj rodzaje technik promocji.

Nie mów, że nigdy nie przekonały Cię techniki marketingowe stosowane przez producentów, aby nakłonić Cię do zakupu ich produktów? Słynne „2 za 1”: magiczna sztuczka? Nie, to tylko doskonałe zrozumienie mechanizmów działania impulsu zakupowego, który można przenieść na własne konto, nieco go modyfikując.

Zawarcie partnerstwa.

Bo dwa są lepsze niż jeden. Nie, to nie jest reklama, ale wskazówka biznesowa! Poprzez współpracę z firmą, która oferuje usługi komplementarne do Twojej, możesz zwiększyć swoją widoczność i poszerzyć sieć kontaktów.

Ulepszaj swoją ofertę w oparciu o informacje zwrotne od klientów.

Mogą nie mieć w kieszeni dyplomu z marketingu, ale i tak będą najlepszymi ludźmi, którzy doradzą Ci, jak zoptymalizować Twoją ofertę.

Dopracuj swoje SEO.

Niewiele osób zadzwoni do hydraulika, którego strona znajduje się na 12 stronie wyników Google. Dlatego zainwestuj w porady specjalistów SEO: gwarantowany wpływ na roczne obroty!

Optymalizacja spotkań z klientami.

O ile nie opanowałeś sztuki hipnozy, która może znacznie ułatwić Ci przekonanie stojącego przed Tobą klienta, będziesz musiał nauczyć się, jak skutecznie kończyć spotkania sprzedażowe, nawet jeśli odbywają się one za pośrednictwem wideokonferencji. Jest to subtelna sztuka, której tajniki można poznać sięgając po książki sprawdzonych ekspertów, ale także oglądając różne podcasty firm prezentujących swoje produkty.

Poszukiwanie nowych kanałów dystrybucji

Wciel się w rolę eksperta i poluj na wskazówki, gdzie udają się Twoi potencjalni klienci. Kiedy już zidentyfikujesz te miejsca, pomyśl o tym, że musi istnieć sposób, aby stały się one punktem sprzedaży Twojej oferty.

Rozwiń swoją kreatywność.

Każdy pomysł, który pozwoli Ci poprawić swój wizerunek i zbliżyć się do grupy docelowej jest dobry. Organizuj praktyczne warsztaty, niecodzienne akcje marketingowe. Zróbcie burzę mózgów z pracownikami i wymyślajcie najróżniejsze, nawet najbardziej nieprawdopodobne propozycje.